niedziela, 30 sierpnia 2009

Olsztyn

Wczoraj wybrałam się do Olsztyna, potrzebowałam jakiś butów na jesień. A przy okazji spędziłam kilka godzin w Alfie.
Jestem chyba jedyną osobą jaką znam, która chce mieć okulary...nie, nie przeciwsłoneczne. Zabiłabym za drugą parę oczu, chociaż wzrok mam idealny.
A teraz kilka zdjęć...

Tak się ubrałam...tylko kapelusz został zakupiony w trakcie "wycieczki"

Legginsy- Gatta
Bluzka- SH
Koszula- SH ( 2 zł :D )
Torba- Top Secret
Wisior- DIY
Broszka- SH ( później przypięłam ją do kapelusza )
Kapelusz- H&M

To przymierzałam, ale koniec końców nie kupiłam ( brak funduszy- niestety )

Buty- CCC
Legginsy- Gatta
Reszta- H&M

To są buty, które kupiłam

Buty- CCC ( normalnie są jaśniejsze)

A to jest zestaw ( tylko jeansów nie widać, buty nieistotne ), w który uzbroiłam mojego chłopczyka. O dziwo jemu też się spodobało i postanowił w najbliższej przyszłości zaopatrzyć się w te ciuchy ( tak wiem, bransoleta nie pasuje... )



<>

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, na luzie - ale świetny:)
    Buty rewelacyjne!!!
    Hm, a zesaw dla chłopaka - rewelacyjny!!! Dobra z Ciebie stylistka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kup sobie w takim razie okulary ze szklami zerowkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olsztyn to też i jedno z "moich" miast..wierz mi nie chciałabym mieć wady wzroku...i dbaj o oczęta by jak najdłużej uniknąć okularów korekcyjnych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraciasta koszula bardzo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajne, ale kapelusz zachwyca :)))

    OdpowiedzUsuń