poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Witam,

Pierwszy post, jeszcze bez zdjęć.

Może najpierw powinnam powiedzieć coś o sobie.
Mam na imię Kaśka, w chwili obecnej mam niecałe 18 lat.
Jestem z małego miasta ( ok. 36 000 mieszkańców ) w województwie warmińsko- mazurskim...Iławy. Miejsce samo w sobie jest ładne, słyniemy z jednego z najdłuższych jezior w Polsce. Połączone jest ono z mniejszym jeziorem, które znajduje się w samym centrum miasta i stanowi genialny element krajobrazu.
Niestety, jak to w małych miastach bywa ubierać wolno się tylko tak jak inni, inaczej patrzą na ciebie krzywo, wytykają palcami, śmieją się z ciebie. Na szczęście co raz więcej osób przestaje na to zwracać uwagę.

Mój styl? Nie określę go żadnym powszechnym stwierdzeniem. Ubieram się w różnych stylach w zależności od humoru, okoliczności, możliwości i dostępności czystych ubrań ;) .
Jedyne co mogę powiedzieć to to, że nie przepadam za biżuterią, nie mam żadnego markowego ubrania, ewentualnie sieciówki jak H&M , Reserved. Aktualnie zdecydowaną większość w mojej szafie stanowią znaleziska z SH.
Staram się eksperymentować, raz wyjdzie mi to lepiej, raz gorzej, ale ciągle próbuję.

Dlaczego otwarta szafa? Ponieważ ta moja jest bez drzwi... ( były zniszczone, trzeba było wyrzucić, jeszcze się nie złożyło żeby kupić nowe ;p ) ale daję radę, przynajmniej mam powód do trzymania w niej porządku.

To chyba tyle na początek. Jeśli są jakieś pytania zawsze jest mail i gg.
mail : kasix.a@o2.pl
gg : 1412768

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz